Optymalnym sposobem złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu jest prawidłowe wypełnienie Formularza Zamówienia umieszczonego na stronie https://dobrykrem.pl  

W szczególnych sytuacjach istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie pod numerem 503 199 788. Zadzwoń do nas w godzinach naszej pracy od 8 do 16 od poniedziałku do piątku. W miarę naszych możliwości postaramy się przyjąć od Ciebie zamówienie oraz ustalić szczegóły dostawy i płatności.  

Twoje zamówienie staramy się realizować w możliwie najszybszym terminie. Produkty, które mamy na stanie magazynowym, zakupione i opłacone do godziny 10:00 dnia roboczego, są wysyłane tego samego dnia. Może się zdarzyć, że czekamy na dostawę danego produktu, wysyłka zamówienia nastąpi wtedy w ciągu 1-3 dni roboczych. Jeśli nastąpi nieprzewidywalny brak ciągłości sprzedaży produktu, zostaniesz o tym niezwłocznie powiadomiony mailowo lub telefonicznie. W każdym momencie możesz odstąpić od realizacji jeśli jej termin nie będzie spełniał Twoich oczekiwań. 

Przeciętny czas dostawy dla kuriera DPD oraz do punktu DPD Pickup to jeden dzień roboczy, dla Paczkomatów to 1-2 dni robocze.  

Czas realizacji i wysyłki może ulegać wydłużeniu w okresach przedświątecznych. 

Przesyłka może być wysłana na wskazany adres firmą kurierską DPD lub kurierem Inpost. Firmę i metodę dostawy możesz wybrać podczas składania zamówienia.

Tak, jest możliwy odbiór osobisty w placówce firmy, pod adresem: ul. Promienista 118, 60-142 Poznań, od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00-16:00 

O zamówieniu gotowym do odbioru powiadomimy Cię mailem. Zadzwoń jeśli Ci się spieszy! Dołożymy wszelkich starań, aby obsłużyć Cię priorytetowo.  

Zamówienia z opcją odbioru osobistego, nieopłacone z góry i nieodebrane, będą anulowane po upływie 48 godzin od terminu złożenia zamówienia. W szczególnym przypadku, po telefonicznym uzgodnieniu, możemy oczywiście zgodzić się na przesłużenie tego terminu. 

Koszty dostawy zależą od wybranej formy zamówienia. Możesz sprawdzić dokładne koszty dostawy na stronie koszyka, przed dokonaniem płatności. Często oferujemy darmową dostawę dla zamówień powyżej określonej kwoty.

Nasza obsługa klienta jest dostępna pod adresem e-mail: sklep@dobrykre.pl oraz telefonicznie pod numerem +48 503 199 788. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i pomóc w rozwiązaniu wszelkich problemów.

Tak, jest taka możliwość. Możesz do nas zadzwonić, przez telefon dołożymy wszelkich starań, aby jak najlepiej doradzić w doborze produktu. Jeśli chcesz do nas przyjść, zadzwoń, postaramy się ustalić optymalny dla wszystkich termin. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00-16:00 pod adresem: ul. Promienista 118, 60-142 Poznań. 

Tak, do faktury niezbędne są następujące dane: NIP, nazwa firmy/działalności, kraj, miasto, kod pocztowy, ulica, numer budynku, e-mail, numer telefonu. 

Do każdego zamówienia dodawana jest próbka innego produktu. Jeśli chcesz otrzymać próbkę konkretnego produktu zamieść taką informację w uwagach. Jeśli nie mamy takiej próbki, otrzymasz inną losowo wybraną. 

Zapewniamy pokrycie kosztów dostawy dla wszystkich zamówień z realizacją na terenie Polski. Wysyłka zamówień realizowana jest zgodnie z wcześniej dokonanym wyborem, przez:

kurier DPD
DPD Pickup
paczkomaty InPost
Zamówienia opłacone do godziny 11:00 w dni robocze, wysyłane są tego samego dnia.
Przeciętny czas dostawy dla kuriera DPD to jeden dzień roboczy, dla Paczkomatów to 1-2 dni robocze.
Nie ponosimy odpowiedzialności za wydłużony termin realizacji usługi przez firmę spedycyjną.

Możliwy jest też odbiór osobisty zamówionych produktów.
Po odbiór osobisty zapraszamy po otrzymaniu wiadomości e-mail z informacją o zamówieniu gotowym do odbioru.

Adres: Promienista 118, 60-142 Poznań

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek: 8:00-16:00

Oczywiście. W momencie składania zamówienia, przy wypełnianiu danych należy również uzupełnić pole NIP oraz nazwę podmiotu.

Tak, w serwisie tpay obsługiwane są karty wystawione zarówno przez polskie, jak i zagraniczne banki.

Płatność za zamówienie przelewem tradycyjnym jest możliwa, za bezpieczeństwo płatności odpowiada nasz partner – tpay. Można złożyć zamówienie „za pobraniem”. W tej opcji płatność odbierze kurier dostarczający przesyłkę.

Przesyłka musi zostać opłacona w ciągu 48 godzin. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie anulowane. 

W naszym sklepie możesz dokonać płatności przy użyciu następujących form płatności:
• płatności elektroniczne (Tpay, PayPal, Blik)
• przelew tradycyjny na konto sklepu:

ING Bank Śląski 56 1050 1520 1000 0023 1753 7302

• pobranie
• płatność gotówką lub kartą przy odbiorze

Nadal masz pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

Kontakt