Centrum pomocy / FAQ

Optymalnym sposobem złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu jest prawidłowe wypełnienie Formularza Zamówienia umieszczonego na stronie https://dobrykrem.pl

W szczególnych sytuacjach istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie pod numerem 503 199 788. Zadzwoń do nas w godzinach naszej pracy od 8 do 16 od poniedziałku do piątku. W miarę naszych możliwości postaramy się przyjąć od Ciebie zamówienie oraz ustalić szczegóły dostawy i płatności.

Twoje zamówienie staramy się realizować w możliwie najszybszym terminie. Produkty, które mamy na stanie magazynowym, zakupione i opłacone do godziny 10:00 dnia roboczego, są wysyłane tego samego dnia.

Może się zdarzyć, że czekamy na dostawę danego produktu, wysyłka zamówienia nastąpi wtedy w ciągu 1-3 dni roboczych. Jeśli nastąpi nieprzewidywalny brak ciągłości sprzedaży produktu, zostaniesz o tym niezwłocznie powiadomiony mailowo lub telefonicznie. W każdym momencie możesz odstąpić od realizacji jeśli jej termin nie będzie spełniał Twoich oczekiwań.

Przeciętny czas dostawy dla kuriera DPD oraz do punktu DPD Pickup to jeden dzień roboczy, dla Paczkomatów to 1-2 dni robocze.

Czas realizacji i wysyłki może ulegać wydłużeniu w okresach przedświątecznych.

Przesyłka może być wysłana na wskazany adres firmą kurierską DPD lub kurierem Inpost. Firmę i metodę dostawy możesz wybrać podczas składania zamówienia.

Tak, jest możliwy odbiór osobisty w placówce firmy, pod adresem: ul. Promienista 118, 60-142 Poznań, od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00-16:00 

O zamówieniu gotowym do odbioru powiadomimy Cię mailem. Zadzwoń jeśli Ci się spieszy! Dołożymy wszelkich starań, aby obsłużyć Cię priorytetowo. 

Zamówienia z opcją odbioru osobistego, nieopłacone z góry i nieodebrane, będą anulowane po upływie 48 godzin od terminu złożenia zamówienia. W szczególnym przypadku, po telefonicznym uzgodnieniu, możemy oczywiście zgodzić się na przesłużenie tego terminu. 

 

Koszty dostawy zależą od wybranej formy zamówienia. Możesz sprawdzić dokładne koszty dostawy na stronie koszyka, przed dokonaniem płatności. Często oferujemy darmową dostawę dla zamówień powyżej określonej kwoty.

Nasza obsługa klienta jest dostępna pod adresem e-mail: sklep@dobrykre.pl oraz telefonicznie pod numerem +48 503 199 788. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i pomóc w rozwiązaniu wszelkich problemów.

Do każdego zamówienia dodawana jest próbka innego produktu. Jeśli chcesz otrzymać próbkę konkretnego produktu zamieść taką informację w uwagach. Jeśli nie mamy takiej próbki, otrzymasz inną losowo wybraną. 

Tak, jest taka możliwość. Możesz do nas zadzwonić, przez telefon dołożymy wszelkich starań, aby jak najlepiej doradzić w doborze produktu. Jeśli chcesz do nas przyjść, zadzwoń, postaramy się ustalić optymalny dla wszystkich termin. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00-16:00 pod adresem: ul. Promienista 118, 60-142 Poznań. 

Tak, do faktury niezbędne są następujące dane: NIP, nazwa firmy/działalności, kraj, miasto, kod pocztowy, ulica, numer budynku, e-mail, numer telefonu. 

Tak, w serwisie tpay obsługiwane są karty wystawione zarówno przez polskie, jak i zagraniczne banki.

Płatność za zamówienie przelewem tradycyjnym jest możliwa, za bezpieczeństwo płatności odpowiada nasz partner – tpay. Można złożyć zamówienie „za pobraniem”. W tej opcji płatność odbierze kurier dostarczający przesyłkę.

Przesyłka musi zostać opłacona w ciągu 48 godzin. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie anulowane. 

Fakt dodania produktu do koszyka nie jest rezerwacją produktu. Nie jest również rezerwacją ceny produktu, ta może zmienić się nawet kilka razy w ciągu dnia. Dopiero przejście przez proces zamówienia, potwierdzenie i zaakceptowanie regulaminu sklepu uruchamia jego realizację, potwierdza cenę i ewentualnie obowiązujące promocje.

Wystarczy wybrać opcję „Nie pamiętam hasła” podczas etaspu logowania. Na wskazany adres e-mail (taki sam, jaki był podany w procesie rejestracji konta), zostanie wysłane nowe hasło. W przypadku problemów prosimy o kontakt z naszym sklepem +48 503 199 788.

Wszystko zależy od aktualnego postępu złożonego zamówienia. Nie na każdym etapie modyfikacje są możliwe. Prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonu 503 199 788. Sprawdzimy możliwości i udzielimy wsparcia.

Niestety taka możliwość nie istnieje. Po złożeniu zamówienia i wygenerowaniu jego numeru modyfikacje produktowe oraz ilości nie są możliwe.

Nadal masz pytania?

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

Kontakt