Zwroty
Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami.
Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem na adres:
DOBRYKREM
ul. Promienista 118, 60-142 Poznań
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.
Zwrot środków (dokonany przelewem) nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w siedzibie
Masz 14 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny od momentu dokonania zakupu.
Pokrywasz wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
Warunkiem przyjęcia przez nas zwrotu jest odesłanie produktu wraz z oryginalnym paragonem zakupu i w stanie nienaruszonym.
Zwroty są rozpatrywane jedynie drogą mailową.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
! W wypadku gdy Klient anuluje zamówienie po jego przekazaniu przewoźnikowi, sklep automatycznie rozpoczyna procedurę zwrotu, co jest równoznaczne z tym, że Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów spedycyjnych. Sklep zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów transportu z kwoty opłaconej za zamówienie.!
Reklamacje
Możesz to zrobić pisemnie, wysyłając list na nasz adres:
DOBRYKREM
ul. Promienista 118, 60-142 Poznań
lub w formie elektronicznej na adres: sklep@dobrykrem.pl
W wiadomości napisz:
- numer zamówienia którego dotyczy reklamacja
- którego produktu dotyczy reklamacja (dokładna nazwa produktu)
- dołącz zdjęcie oraz opis reklamowanego produktu
Jeżeli masz kłopot ze złożeniem reklamacji, zadzwoń
+48 503 199 788
Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie.
Jeśli zakupiony produkt posiada wadę fizyczną lub prawną, jako Sprzedawca ponosimy odpowiedzialność względem Kupującego na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
W przypadku reklamacji należy ją złożyć w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Reklamacje rozpatrywane są jedynie drogą mailową.
Do zgłoszeń reklamacyjnych należy dołączyć zdjęcie/film przedstawiający reklamowany problem.










